program komisarza=Re: [Czuwaj] Romantycy nie powinni byc w ZHP????????????

Śro, 8 Lut 2006, 10:52:59 CET

----- Original Message -----
From: "Marcin Bednarski" <parasol w harcerstwo.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, February 07, 2006 8:23 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Romantycy nie powinni byc w ZHP????????????

Dnia wtorek, 7 lutego 2006 11:34, druzynowy w czarna13.pl napisał:

>No nie wiem... Nie widze nic zdrożnego w prezentacji programu jakiejs
wladzy
>na liscie dyskusyjnej, tak samo, jak nie widze nic "niewłaściwego" w
>odpowiedzi członka wladz na pytania wyborcow. I niespecjalnie to istotne,
>czy ktos pyta via e-mail, telefon, czy w 4 oczy. Z reszta, to się już
>wielokrotnie na liscie odbywalo, wiec ten twój argument raczej do mnie nie
>trafia...

Wiesz co Maćku, ja tam się na prawie nie znam, w sprawach legislacyjnych i
podobnych im jestem słaby. W ogóle mam głęboką jakąś niechęć, obawę przed
formalną władzą. Natomiast doskonale rozumiem, że g00rkowi chodzi o coś
innego. I szczerze powiedziawszy, to dziwię się, że Ty nie rozumiesz.

Wydaje mi się dość oczywiste, że nie chodzi tu o kwestie dobrego smaku czy
powagi urzędu, tylko o realia. Rzeczywiście więc nie ma nic _zdrożnego_ w
pisaniu takich rzeczy na liście [czuwaj], ale jest to całkowicie
niepraktyczne i w istocie nierealne. Podobnie jak nierealne jest siedzenie
przy telefonie i opowiadanie o swoim programie, każdemu, kto zadzwoni, albo
wysyłanie tego e-mailem, każdemu, kto o to poprosi, albo przyjmowanie
każdego
dnia 45 interesantów, którzy akurat chcieli się w 4 oczy dowiedzieć jaki
jest
program.

Sądzę, że to się odbędzie inaczej:
1. Program powstanie
2. Zostanie opracowany w przystępnej formie (dokumentów, broszur, klipów
wideo, prezentacji itp)
3. Zostanie opublikowany w powszechnie dostępnym medium.
4. Informacja o tej publikacji zostanie rozpropagowana (także prezez
[czuwaj])

Wygląda dość rozsądnie, prawda?

Zgodziłbym sie z Tobą gdyby chodziło o "program autorski".
Jeden w wielu równocześnie realizowanych.

No chyba że oprócz programu g00rka będzie realizowanych
np. pięć innych "programów zagranicznych".

Czesław