program komisarza=Re: [Czuwaj] Romantycy nie powinni byc w ZHP????????????

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Śro, 8 Lut 2006, 14:44:55 CET

czesiek.harcerstwo napisał(a):
> Zgodziłbym sie z Tobą gdyby chodziło o "program autorski".
> Jeden w wielu równocześnie realizowanych.
>
> No chyba że oprócz programu g00rka będzie realizowanych
> np. pięć innych "programów zagranicznych".

Ustalmy jasno jedną rzecz. Nie ma zagranicznego programu g00rka, tak jak
nei ma reformy mundurowej g00rka, ani kapeluszy g00rka.

Goorka jest tylko gitara :P

A programem zagranicznym nie zajmuje się żaden komisariat (ani 13
posterunek) tylko Wydział Zagraniczny z członkinią GK d/s zagranicznych
na czele.
Wiem, że pytania zadawane na liście zazwyczaj nie mają na celu (tylko)
wyciągnięcia informacji, ale sprowokowanie dyskusji.
Może podejmę takowa po pewnym czasie pełnienia funkcji, ale na pewno nie
dzisiaj.

Hough.