[Czuwaj] mundur komisarza ;)

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Śro, 8 Lut 2006, 15:55:04 CET

Jak już wspomniałem, lista Czuwaj to takie piękne miejsce gdzie obrywają Ci,
którzy chcą rozmawiać. Przecież gdyby reforma mundurowa została wprowadzona
tak jak poprzednia, to larum skończyłoby się po jakiś 3-6 miesiącach.
Do tego jeszcze tysiąc teorii spiskowych na temat celowego usunięcia forum.

Nie jestem specjalnym fanem TRYBU wyboru g00rka na komisarza (choć jego
wynik oceniam całkiem pozytywnie). Niemniej gdybym był żywotnio
zainteresowany sprawą,  krytyce (konstruktywnej off course..) poddałbym
chyba pierwej osoby które prowadza taką hm.. politykę kadrową. Co nimi
kierowało? Jakie przesłanki?

--
s00hy