[Czuwaj] mundur komisarza ;)

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Śro, 8 Lut 2006, 16:21:44 CET

Rafal.Suchocki w pse.pl napisał(a):
> Jak już wspomniałem, lista Czuwaj to takie piękne miejsce gdzie obrywają Ci,
> którzy chcą rozmawiać. Przecież gdyby reforma mundurowa została wprowadzona
> tak jak poprzednia, to larum skończyłoby się po jakiś 3-6 miesiącach.
> Do tego jeszcze tysiąc teorii spiskowych na temat celowego usunięcia forum.

Dodam, że poprzednia reforma mundurowa weszła bez praktycznie żadnych
konsultacji, a jak głosi potwierdzana wszędzie plotka regulamin zgubił
się w ostatniej chwili i wykorzystano bródnopis.

Żeby było ciekawiej wprowadzenie regulaminu od produkcji mundurów
dzieliły dwa czy trzy lata.

Na koniec dodam, że z chęcią zapoznam się (w ramach uczenia się na
błędach) z alternatywnym, całościowym planem przeprowadzenia reformy
mundurowej, uwzględniającym racje wszystkich stron, chętnych i wogóle
"tak, żeby wszystkim było dobrze". *

g00rek

*Przy okazji poproszę autora nieśmiało o kamień filozoficzny