[Czuwaj] ple ple ple

"Adrian Łaskarzewski" adrian_2 w zhp.inet.pl
Śro, 8 Lut 2006, 19:06:15 CET

O romantykach i pozytywistach ple ple ple mnóstwo listów ple ple ple.
Kiedy zapytałem o konkrety - cisza (s00hy obiecał, że napisze dzisiaj, czyli wczoraj).

Kiedy zapytałem o inne konkrety (wydarzenia) - jedna odpowiedŸ Marka (s00hy poprosił o sprecyzowanie pytania).

Ci co piszš to, to jak politycy, ple ple.
s00hy jak Marcinkiewicz mówi o planach :-)  (wybacz porównanie)
A reszty to nie interesuje.

Żyć jeszcze można, bo sš marne resztki alotropowego tlenu.

Adrian