[Czuwaj] wybory

marcin wojtczak majcin w autograf.pl
Czw, 9 Lut 2006, 10:46:50 CET

Ryszard Rutkowski napisał(a):

> Może dlatego że zjazd sprawozdawczy co do zasady nie jest wyborczym ? :)
> Rynio
ale taki zjazd ma prawo odwołać  komendanta hufca i wybrać nowego
Ale nie o to mi chodzi. Cała procedura dotycząca zwoływania zjazdów jest
opisana w ordynacji, łącznie z terminami, kiedy należy ogłosić datę
zjazdu, zawiadomić uczestników, odwołać się od decyzji komendanta o
niewpisaniu na listę, itp.
A zjazd sprawozdawczy nie ma w ogóle takich uregulowań (chyba, że są w
jakimś oddzielnym dokumencie).
A w przypadku złej woli komendanta, a takiej nie można niestety
wykluczyć, niewygodni mu instruktorzy mogą nie zostać powiadomieni o
zjeździe w ogóle i w żaden sposób nie wpłynie to na prawomocność zjazdu

Marcin