[Czuwaj] wybory

Grzegorz Całek g.c w onet.pl
Czw, 9 Lut 2006, 10:58:12 CET

| Ale nie o to mi chodzi. Cała procedura dotycząca zwoływania zjazdów jest
| opisana w ordynacji, łącznie z terminami, kiedy należy ogłosić datę
| zjazdu, zawiadomić uczestników, odwołać się od decyzji komendanta o
| niewpisaniu na listę, itp.
| A zjazd sprawozdawczy nie ma w ogóle takich uregulowań (chyba, że są w
| jakimś oddzielnym dokumencie).

Marcinie!
Ordynacja opisuje - posługując się określeniem szerokim "zjazd hufca" -
wszystkie zjazdy hufca, czyli zjazdy zwykłe, sprawozdawcze i nadzwyczajne.
A tylko tam, gdzie jest konieczność (np. w pkt. 16 lub pkt. 17), są
wyróżnione dodatkowe uregulowania dotyczące poszczególnych zjazdów.

Dla przykładu: jeśli w pkt. 21 czytamy, że "Informacja o terminie i
miejscu zjazdu, proponowany porządek obrad zjazdu oraz materiały zjazdowe
i projekty uchwał muszą być przekazane uczestnikom lub wysłane drogą
pocztową w formie pisemnej lub na nośniku CD nie później niż na 14 dni
przed terminem zjazdu. Nie dotyczy to procedury odwoławczej." - to jest to
opis procedury dotyczącej i zjazdu zwykłego, i nadzwyczajnego, i
sprawozdawczego hufca.

Pozdrawiam!
GC