[Czuwaj] Z cyklu do poczytania

Czw, 9 Lut 2006, 11:18:05 CET

----- Original Message -----
From: "czesiek.harcerstwo" <czesiek w harcerstwo.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, 09 February 2006 11:03
Subject: Re: [Czuwaj] Z cyklu do poczytania

> W gromadach przydatni będą dodatkowi
> przyboczni zuchowi w wieku 13-15 lat
> którzy bedą robić za "rękawiczki",
> które będą robić to czego instruktorzy
> robić nie będą mogli.
> Tylko kto ich tego nauczy
> skoro ich tez nie będzie można dotknąć.
> Jakieś specjalne kursy dla "rękawiczek" ?

Ale tylko wtedy, gdy miłościwie nam panująca GK dopuści młodzież w wieku
13-15 lat (jak wiadomo, podlegającą akurat procesom dojrzewania i w związku
z tym niewyżyta seksualnie) do dotykania zuchów... bo to równiez może być
zabronione.

A ja tak sobie wspominam, jak ulubiona zabawą naszych zuchów były zapasy:
cała gromada atakowała druzynowego i przybocznego (lat wówczas 16) i
próbowala przewrócić ich na ziemię... cud, ze nie poszliśmy siedzieć za
dotykanie...

DJD