[Czuwaj] Z cyklu do poczytania

Aleksander Senk senk w post.pl
Czw, 9 Lut 2006, 11:18:37 CET

Seascout napisał(a):

> Ale Dominiku, najpopularniejsza forma spowiedzi w KK odbywa się właśnie
> publicznie. Na oczach nieraz wielkich tłumów, siedzi ksiądz w konfesjonale i
> osoba spowiadająca się. I wszyscy mogą widzieć co oni robią...

Najpopularniejsza i najplytsza...
A coraz wieksza popularnosc zdobywaja spowiedzi indywidualne - ze znanym
sobie i zaufanym kaplanem.

> A co się tak przyczepiłeś tego dotykania? To jakaś nowa forma pracy
> harcerskiej?

A czy, Rafale, chcialbys uzyc jakichs konkretnych argumentow?

Przy poprzednim wydaniu tej dyskusji padlo sporo glosow, ktore
krytykowaly Twoje pomysly i argumenty ja popierajace... Moze chcialbys
sie tak do nich - w sposob rzetelny - odniesc?

pozdrawiam
olek