[Czuwaj] Z cyklu do poczytania

Seascout seascout w go2.pl
Czw, 9 Lut 2006, 11:28:42 CET

::Najpopularniejsza i najplytsza...
::A coraz wieksza popularnosc zdobywaja spowiedzi indywidualne - ze znanym
::sobie i zaufanym kaplanem.

Tak, dlatego pisałem o najpopularniejszej formie... Czy najpłytsza? Nie mnie
oceniać. Chodziło mi o to, że spowiedź jest publiczna nieomalże i nikt nad
tym nie boleje. Sam proces spowiedzi nic na tym nie traci.

::
::
::> A co się tak przyczepiłeś tego dotykania? To jakaś nowa forma pracy
::> harcerskiej?
::
::A czy, Rafale, chcialbys uzyc jakichs konkretnych argumentow?
::
::Przy poprzednim wydaniu tej dyskusji padlo sporo glosow, ktore
::krytykowaly Twoje pomysly i argumenty ja popierajace... Moze chcialbys
::sie tak do nich - w sposob rzetelny - odniesc?

Chętnie. Ale konkretnie do których?

Seascout