[Czuwaj] Z cyklu do poczytania

Radek Paszkowski radekpa3 w wp.pl
Czw, 9 Lut 2006, 12:12:37 CET

Seascout napisał(a):

> ::Czekam z utęsknieniem na szkolenia zakończone wręczeniem Odznaki Kadry
> ::Kształcącej Bezdotykowo...
> ::;>>>

> [R:]
> Ech Radek. Winszuję dowcipu... Wiesz dobrze, że nie o taki dotyk chodzi.

Ech Rafał. Wiesz, że nie chodziło o dotyk tylko o rosnącą w
zastraszającym tempie listę regulaminów, certyfikatów, zarządzeń,
terminów sprawozdań, regulacji i kodeksów...
Co raz mniej w tym harcerstwie harcerstwa i normalności w mym odczuciu.
I całość niewiele z dowcipem ma wspólnego IMHO.

Radek

--
Czlowiek nie po to zostal stworzony, by pracowac,