[Czuwaj] Reguły postępowania przeciw molestowaniu

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Czw, 9 Lut 2006, 12:53:48 CET

Aleksander Senk napisał(a):
> Zeby takie rzeczy sie nie zdarzaly - ani na obozach, ani poza nimi -
> potrzeba starego dobrego mechanizmu - kontroli spolecznej.
> Zdrowej kontroli spolecznej, ktora reaguje szybciej i glebiej, niz na
> ta, ktora jest uksztaltowana poprzez tak duzo bardziej wyrafinowane
> zasady niz te, ktore uruchamiajace alarm antypedofilski juz w momencie
> gdy pelnoletni zamyka sie z nieletnim w namiocie...
>
> Zeby bylo prosciej:
> Wszelkie zasady beda dzialac i tak tylko wtedy, gdy zmieni sie
> mentalnosc otoczenia.
> [...]

Ja jestem za tym, żeby kodeks powstał. I żeby pewne zasady, sztywne
zasady istniały. Ale w odniesieniu do polskich realiów, a nie
amerykańskich (u nas wzięcie 3 latka na kolana przez sąsiada jest chyba
normalne).

I jeszcze jedno, miałem nie dawać przykładów, ale nie mogłem się
powstrzymać.
Mam kuzyna który boi się wirusów internetowych. Ma świetny sposób.
Odłączył się od internetu. Ma teraz 100% pewność.
Nie skomentuję.