[Czuwaj] Reguły postępowania przeciw molestowaniu

Aleksander Senk senk w post.pl
Czw, 9 Lut 2006, 15:19:04 CET

Mariusz Cyrulewski napisał(a):

> Reporterzy pytali o różne rzeczy, skupiłem się na opowiedzeniu o tym co
> możemy robić, opowiedziałem o programie/ podręczniku "Sytuacje intymne w
> ZHP", który z ttego co wiem został opracowany przez zespół ekspertów,
> psychologów, pedagogów, seksuologów.

aaa, to jest taka fajna pozycja u nas?

Juz myslalem, ze powinienem zaczac przepraszac nasza organizacje :), ale
widze, ze ksiazka ta to juz jakis czas temu zostala napisana, ale nie
wydana, bo nie ma pieniedzy...?
No tak...

A co do TVN... no coz :) zobaczymy :)
Faktycznie powiedziales tyle, ze zostawia 20% :)
Zapewne akurat tego, co przypasuje do miazdzacego komentarza redaktora ;)))

pozdrawiam
olek