[Czuwaj] Reguły postępowania przeciw molestowaniu

marcin wojtczak majcin w autograf.pl
Czw, 9 Lut 2006, 19:22:24 CET

Aleksander Senk napisał(a):

> aaa, to jest taka fajna pozycja u nas?
>
> Juz myslalem, ze powinienem zaczac przepraszac nasza organizacje :),
> ale widze, ze ksiazka ta to juz jakis czas temu zostala napisana, ale
> nie wydana, bo nie ma pieniedzy...?
> No tak...

jedna rzecz mnie zastanawia, jeżeli nie można wydać książki z powodu
braku pieniędzy, to czemu nie można jej opublikować w internecie?
albo zainteresować tematem inne organizacje i napisać poradnik, kjtory
będzie bardziej uniwersalny, dzięki czemu koszty rozłożą się na większy
nakład

Marcin