[Czuwaj] Reguły postępowania przeciw molestowaniu

Aleksander Senk senk w post.pl
Czw, 9 Lut 2006, 18:38:27 CET

Aleksander Senk napisał(a):

> Wiecie.. ja sie zastanawiam, co bardziej zaszkodzi wizerunkowi ZHP:
> - sprawa tych dwoch harcmistrzow...
> - czy moze reakcja wladz ZHP, ktora daje czytelny sygnal: nie ufamy
> naszym instruktorom. Nalozymy im takie zakazy, ze nawet jakby ich
> cisnelo, to niczego zrobic nie dadza rady...
> co za czasy :)

Obejrzyjcie komentarze pod tym artykulem...
Piszacy tam krytykuja takie rozwiazanie...
Wiec w spoleczenstwie mniejsza jest obawa o pojawienie sie pedofilii w
harcerstwie, niz o zaprzepaszczenie mozliwosci normalnej harcerskiej
pracy (i o dalsze konsekwencje takich zakazow - tak dla dzieci, jak i
dla spoleczenstwa).

To niestety potwierdza obawę, ze spoleczenstwo nasze wcale wprowadzenia
takich regul nie oczekiwalo... A jego wprowadzenie tylko nasz wizerunek
pogorszy...

pozdrawiam
olek