[Czuwaj] Reguły postępowania przeciw molestowaniu

Radek Paszkowski radekpa3 w wp.pl
Czw, 9 Lut 2006, 18:50:00 CET

Aleksander Senk napisał(a):

> To niestety potwierdza obawę, ze spoleczenstwo nasze wcale wprowadzenia
> takich regul nie oczekiwalo... A jego wprowadzenie tylko nasz wizerunek
> pogorszy...

Oczywiście. Vide mój ulubiony "kodeks etyki prawniczej" - "jak wiadomo"
;) z etyką prawników jest tak źle, że musi być regulowana jakimiś ekstra
kodeksami. Czy z etyką harcerzy staje się podobnie?
W każdym razie dajemy taki sygnał :-|

Pozdrawiam,
Radek

--
Czlowiek nie po to zostal stworzony, by pracowac,