[Czuwaj] Reguły postępowania przeciw molestowaniu

marcin wojtczak majcin w autograf.pl
Czw, 9 Lut 2006, 19:09:11 CET

Aleksander Senk napisał(a):

> Wiecie.. ja sie zastanawiam, co bardziej zaszkodzi wizerunkowi ZHP:
> - sprawa tych dwoch harcmistrzow...
> - czy moze reakcja wladz ZHP, ktora daje czytelny sygnal: nie ufamy
> naszym instruktorom. Nalozymy im takie zakazy, ze nawet jakby ich
> cisnelo, to niczego zrobic nie dadza rady...

Zdecydowanie masz rację. Jakoś chyba wolałbym swój czas wolny poświęcać
pracy, w której nie jestem podejrzewany o skłonności pedofilie, i w
organizacji, która nie ogranicza moich działań z tego powodu.

nie mówiąc już o adekwatności zastosowanych środków, do opisywanych zdarzeń.
Żaden z przypadków, którymi podpierają sie władze nie dotyczył sytuacji
na zbiórce, biwaku, obozie czy innej formie działań harcerskich,
dlaczego więc wszystkie ograniczenia dotyczą właśnie tych form?

Może należałoby najpierw zbadać przypadki molestowania seksualnego,
które miały miejsce na obozach i biwakach, a dopiero potem zastanowić
się nad środkami zapobiegawczymi
A czy w ogóle ktoś z was słyszał o takich przypadkach?