[Czuwaj] Reguły postępowania przeciw molestowaniu a HSR

Aleksander Senk senk w post.pl
Czw, 9 Lut 2006, 19:43:12 CET

Inspirowany jednym z komentarzy:
(Będą te dzieci zatem strącać do wody, np. z gałęzi, a następnie
ratować. Tak. Ratownictwo to najlepszy pomysł...)

Chcialem zapytac, czy HSR juz zaplanowal, jak przerobic swoj program
szkolenia, tak aby przebiegalo ono bezdotykowo?
W koncu biora w nim udzial osoby niepelnoletnie, a przy okazji szkolenia
z podstaw PP, takze ponizej 15 r.z...
:)

 >No cóz to juz  instruktorzy nie pojada na  biwaki   rajdy  itp    bo
 >np trudno w sali  gimnastycznej  o  osobne  pomieszczenie  dla
 >instruktorów

A wez teraz zrob zajecia integracyjne.. gry na zaufanie... sprobuj
pocieszac bojacego sie na warcie harcerza.. przytul teskniacego za mama
zucha...

Wiem, ze to wszystko demonicznie brzmi, ale przeciez w perspektywie lat,
takie sa konsekwencje podobnych regulacji...

pozdrawiam
olek