[Czuwaj] Reguły postępowania przeciw molestowaniu

Czw, 9 Lut 2006, 20:34:14 CET

Dominik Jan Domin napisał(a):
> ----- Original Message ----- From: "Ryszard Rutkowski"
> <ryszardrutkowski w tlen.pl>

Dopiero wróciłem, przeczytałem i nadal nie rozumiem,dlaczego krzyczysz.
Po drugie ja mam na imię Rysiek, nie posługuję się ksywką SPECJALISTA, a
i mój stopień ani funkcja tak nie brzmi.
Z pewnością masz większą wiedzę i praktykę. W ogóle jak dorosnę
chciałbym być taki jak Ty....

Zgadzam się z Tobą co do Statutu, przyznaję, że masz rację. Nie zgadzam
się co do prawa o stowarzyszeniach. Nie będę natomiast uzasadniał, bo
nie zamierzam się z Tobą przekrzykiwać, nieco inaczej pojmuję dyskusję.

Pozdrawiam.
Rynio