Re: [Czuwaj] Reguły postępowania przeciw molestowaniu

Pią, 10 Lut 2006, 13:30:16 CET

----- Original Message -----
From: "Ryszard Rutkowski" <ryszardrutkowski w tlen.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, 09 February 2006 20:34
Subject: Re: [Czuwaj] Reguły postępowania przeciw molestowaniu

> Dopiero wróciłem, przeczytałem i nadal nie rozumiem,dlaczego krzyczysz.

Bo się denerwuję, gdy zarzucasz mi pisanie nieprawdy w obu przypadkach. O
ile sprawę Ustawy o stowarzyszeniach uważam za dyskusyjna (ale broniłbym jej
w sądzie, gdyby uchwała na zjeździe przeszła ilością głosów mniejszą / równa
ilości druzynowych poniżej 16 lat), o tyle do Statutu jestem pewien.

W obu przypadkach zarzuciłes mi nieprawdę.

Co do art. 200 KK - wiem, ze tam jest granica 15 lat, ale ani słowem nie
wspomniałem o tej granicy.

> Zgadzam się z Tobą co do Statutu, przyznaję, że masz rację. Nie zgadzam
> się co do prawa o stowarzyszeniach. Nie będę natomiast uzasadniał, bo nie
> zamierzam się z Tobą przekrzykiwać, nieco inaczej pojmuję dyskusję.

Mogę zrezygnować z CapsLocka, jak i z okresleń typu "specjalista", choć
myslałem, ze jesteś prawnikiem, a w moim skromnym pojęciu, prawnik to
specjalista od prawa.

Dominik Jan Domin