[Czuwaj] Reguły postępowania przeciw molestowaniu

marcin wojtczak majcin w autograf.pl
Czw, 9 Lut 2006, 19:18:48 CET

Ryszard Rutkowski napisał(a):

> Nie bardzo rozumiem. dlaczego krzyczysz.
> NIE JEST JASNE!!!
>
> Bo to nieprawda. Ani o Statucie, ani o ustawie o stowarzyszeniach. I
> tyle.

bezpośrednio nie, ale:
1. członkiem władz stowarzyszenia może być osoba, która ukończyła 16 lat
2. drużynowy jest delegatem na zjazd hufca
3. zjazd hufca należy do władz zhp

dlatego drużynowy nie może mieć mniej niż 16 lat
obawiam się także, że decyzje zjazdu hufca, w którym uczestniczą osoby
poniżej 16 roku życia, mogą być z tego powodu zaskarżone nie tylko do
odpowiednich organów harcerskich, ale  i do sądów powszechnych

Marcin