[Czuwaj] Reguły postępowania przeciw molestowaniu

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Czw, 9 Lut 2006, 13:30:00 CET

Seascout napisał(a):
> A jak sprawdzić czy instruktor wychowuje? Powołasz trybunał sprawdzający?
>
> Właśnie procedura jest narzędziem do oczyszczenia organizacji. (NIE CELEM!)

Ok Rafał, jak mniemam każdy jest za tym, żeby istniała pewna instrukcja
definiująca pewne zachowanie wyraźnie leżące poza granicą.
Natomiast problem polega na tym jak zdefinować te nie do końca jasne
granice.

Kiedyś już o tym pisałem.

Czy 19 letni instruktor może być w związku z 17 letnią harcerką?
Czy 19 letni instruktor może być w związku z 17 letnią instruktorką?
Czy 15 letni harcerz może być w związku z 14 latką?

To takie podstawowe kwestie które wynikły z rozmowy o wspólnym trzymaniu
się za rękę (dotyk!)

Do tego milion sytuacji o których wspomniałem zupełnie nie zabarwionych
seksualnie typu zabawa integracyjna na kursie drużynowych. Co wtedy?