[Czuwaj] Re: Re: Reguły postępowania przeciw molestowaniu

Czw, 9 Lut 2006, 21:45:44 CET

Piotr Giczela writes:

> Witaj Dominiku,
>
> W Twoim liście datowanym 9 lutego 2006 (13:04:30) można przeczytać:

> Dla mnie to i tak niepojęte... [ciach]

> Może to uproszczenie, ale dla mnie trzymanie na dyskach komputerów
> pornografii, jakakolwiek by ona nie była, przez nas, instruktorów
> czynnie pracujących z młodzieżą, jest, delikatnie mówiąc, też jakimś
> objawem "chorobowym"... :-(

Wiesz, dla mnie tez to objaw chorobowy.

Ale chodzi mi o to, ze te "lekarstwa" nijak wpłyną na sytuacje takie, jak
tutaj: że facet podrzuci dzieciakowi bilet na Harrego Pottera (co za pomysł,
nigdy bym nie wymyslił, co prawda czasem bywam na czacie HP, ale nigdy nie
ukrywam, ile mam lat - no i nikogo nie podrywam), abo, ze gośc kolekcjonuje
fotografie...

Tutaj moze pomóc tylko uznanie, że instruktor wychowuje przykładem - i w
pełni stosowanie się do tego. Rezygnacja ze współpracy z osobami, które nie
potrafią lub nie chcą zyć wg harcerskich reguł. WSZYTSKICH reguł.