[Czuwaj] Zmiany w regulaminie mundurowym

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Pią, 10 Lut 2006, 14:19:03 CET

Dominik Jan Domin napisał(a):
> ----- Original Message ----- From: "Michał Górecki" <g00rek w wp.pl>

Projekt przygotowany przez ZM przewidywał wycofanie suwaków jak
pamiętacie. Nie przeszedł.
Dodam, że były naczelnik mocno optował za tymże, ba, wogóle za
zniesieniem sznurów. Ale takie rewolucje nie na nasze ZHP :]

g00rek

ps ja chyba byłbym za małą opaską, nawet ze sznura noszoną wokół
naramiennika. Wystarczyłoby :]