[Czuwaj] 2 pytania

Pią, 10 Lut 2006, 15:10:29 CET

----- Original Message -----
From: "Ryszard Rutkowski" <ryszardrutkowski w tlen.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, 10 February 2006 13:59
Subject: Re: [Czuwaj] 2 pytania

> Yhm. A jak nie uchwalimy absolutorium to jaki tego skutek? Ewentualne
> wygaśnięcie mandatu. Czyli skutek ten sam.

Inna sprawa, że brak absolutorium jest psu na bude potrzebny. Czy czlowiek
traci bierne prawo wyborcze, gdy nie ma absolutorium?

> No i mamy spiskową teorię dziejów XXXIII Zjazdu ZHP. Któż jest tym
> złoczyńcą manipulującym 208 delegatami?
> A ponadto to nie jest interpretacja zwężająca, tylko wykładnia językowa.
> Zwężająca byłaby wtedy, gdyby w drodze takiej interpretacji osiągnąć
> węższy zakres pojęcia, niż w drodze wykładni językowej.

Dobrze, niechaj to będzie "wykładnia językowa". O terminy z Toba nie będę
się sprzeczał.

Spiskowa teoria dziejów? Niekoniecznie. Ale po co komuś generalnie martwe
prawo?  W przeciągu kadencji może się sporo osób wymienić. Oceniane sa tylko
te "ostatnie". A ocena jest i tak psu na budę, bo nie skutkuje niczym
"bolesnym". Nadal nie ma statutowej oceny pozostałych władz.

Dla mnie to jest po prostu negatywna ocena całości naszego harcerskiego
prawa.

DJD