[Czuwaj] 2 pytania

Pią, 10 Lut 2006, 13:59:25 CET

Dominik Jan Domin napisał(a):

> Widzisz, ja na to patrzę tak: Obawiasz się braku absolutorium -
> zrezygnuj dzień przed zjazdem! Nie będą mieli prawa go uchwalić!!
Yhm. A jak nie uchwalimy absolutorium to jaki tego skutek? Ewentualne
wygaśnięcie mandatu. Czyli skutek ten sam.

> Dla mnie taka interpretacja zawężająca to pomyłka - byc może CELOWA
> pomyłka tworzącego prawo w Statucie, ale pomyłka wychowawczo-kontrolna.
No i mamy spiskową teorię dziejów XXXIII Zjazdu ZHP. Któż jest tym
złoczyńcą manipulującym 208 delegatami?
A ponadto to nie jest interpretacja zwężająca, tylko wykładnia językowa.
Zwężająca byłaby wtedy, gdyby w drodze takiej interpretacji osiągnąć
węższy zakres pojęcia, niż w drodze wykładni językowej.

Rynio.