[Czuwaj] 2 pytania

Pią, 10 Lut 2006, 13:41:05 CET

----- Original Message -----
From: "Sławomir Waś" <slawek w wasie.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, 10 February 2006 05:38
Subject: Re: [Czuwaj] 2 pytania

> Z różnicy zdań widać, że to nasz stanowienie prawa w zbyt licznych
> zespołach
> wychodzi nam delikatnie mówiąc średnio :-)  Ale nadal czekam na Wasze
> opinie!

Widzisz, ja na to patrzę tak: Obawiasz się braku absolutorium - zrezygnuj
dzień przed zjazdem! Nie będą mieli prawa go uchwalić!!

Dla mnie taka interpretacja zawężająca to pomyłka - byc może CELOWA pomyłka
tworzącego prawo w Statucie, ale pomyłka wychowawczo-kontrolna.

No i wciąż zjazdy mają ograniczona możliwość wypowiedzi nt. pracy innych
władz - KR czy SH. Ciągle musża się uciekać do "podjęcia stanowiska" - czy,
jak mysmy zrobili dwa lata temu - do odrzucenia sprawozdania władzy, jako
stanowisko nie zgadzania się z metodami postepowania szacownych
harcmistrzów.

Dominik Jan Domin