[Czuwaj] 2 pytania

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Pią, 10 Lut 2006, 05:38:56 CET

na Zjeździe składowi Komendy Hufca, czy także członkom KH, którzy w trakcie
kadencji zrezygnowali z funkcji? (czy to rok wcześniej, czy dzień przed
Zjazdem)

> Ewidentnie tylko i wyłącznie dla tych osób, które są członkami KH na
> dzień zjazdu. Instruktor który był członkiem KH rok wcześniej nie jest
> "członkiem KH" w rozumieniu par. 49 ust. 2 pkt 3, a więc Zjazd nie ma
> legitymacji do udzielania bądź nie absolutorium. Wykładnia rozszerzająca
> jest niemożliwa.
> Z tego właśnie względu np. absolutorium za 2005 rok ( w całości ) >
udzielane będzie władzy, która jest np. od grudnia, a niebyła przez 11 >
miesięcy
> Jeśli zjazd chciałby wyrazić swoją dezaprobatę dla określonego
> instruktora ) byłego członka KH ) może np. podjąć stanowisko...

Z różnicy zdań widać, że to nasz stanowienie prawa w zbyt licznych zespołach
wychodzi nam delikatnie mówiąc średnio :-)  Ale nadal czekam na Wasze
opinie!

Chorągwi skoro nie ma jeszcze Rad Chorągwi?
> czekać, bo zapisy par. 47 są precyzyjne jak diabli.
> Rynio

No i co tu zrobić? Co tam Sąd w tej sprawie??
SW