=?iso-8859-2?Q?RE:_[Czuwaj]_"kodeks", _pedofilia, _d=B3ugie_ale_ciekawe_bo_od_rzecznika?=

s00hy suchy w harcerstwo.net
Pią, 10 Lut 2006, 15:59:39 CET

>I w tym miejscu chciałbym ostudzić kilka głów z tej listy. Jesteście
mądrymi
>ludźmi. Bez żadnej wątpliwości i ironii. A jednocześnie na podstawie
>doniesień mediów, które przecież zawsze spłaszczają sprawę, wysnuliście
>milion wniosków. (niektórzy z Was sięgali nawet po ostre słowa zarzucając
>naczelniczce kłamstwo - nieładnie) posiadając bardzo skąpe informacje.
>Zaręczam, że żaden instruktor GK, ani ja, ani nikt inny nie podawał
>dziennikarzom cytatów z "Polskiego kodeksu", mówiliśmy o pewnej idei,
która
> [...]

Zgodnie z zaleceniem Adriana, będzie o konkretach ;-).
Zubku drogi. Choć sam nie pisałem nic w tym temacie, to zgadzam się z
listowiczami. Zaraz po tym, jak obejrzałem materiał na TVN-ie zajrzałem  na
stronę zhp.pl - nic, potem na media.zhp.pl - nadal nic. Nadal tylko:
"Szukamy ciekawych przedsięwzięć harcerskich do programu tv" .  Wszystkie
liczące się media trąbią na lewo i prawo, rodzice dzwonią do drużynowych w
całej Polsce - skąd mamy więc czerpać informacje o tym jak jest naprawdę.
Jaki procent zaniepokojonych instruktorów czyta listę Czuwaj?

--
s00hy