[Czuwaj] "kodeks", pedofilia, długie ale ciekawe bo od rzecznika

marta drozd ksantypa3 w poczta.onet.pl
Pią, 10 Lut 2006, 16:23:30 CET

 A i jeszcze jedno takie mi się nasuęło.

Ja tam prosta kobieta jestem, żaden spec od PR i innych podobnych, ale:

może "fajnie" by było, gdyby przed ukazaniem się omawianych szeroko
materiałów prasowych ukazało się jakieś stanowisko oficjalne w sprawie tego
"zakazu". Żeby mnie podobni prości ludzie nie zastanawiali się, kto ich w
balona robi i dlaczego. I nie denerwowali na zapas.

Chociaż oczywiście możliwe jest, że się nie znam.

zdenerwowana
wiewi00ra