[Czuwaj] Rezygnacja z mandatu. [Było: 2 pytania]

TOGRO.pl togro w togro.pl
Sob, 11 Lut 2006, 15:56:48 CET

Ja, nie wchodzac w szczegoly interpretacyjne, zastanawiam się nad jedna
rzecza. Czy jeśli zwolany zostanie Zjazd nadzwyczajny w calu odwolania
komendanta lub czlonka komendy, i w ciagu tych 30 dni przed Zjazdem
komendant lub inny czlonek komendy zlozy rezygnacje z pelnionej funkcji to:

1. Zjazd Nadzwyczajny nie może wypelnic celu w którym zostal zwolany, bo
dana osoba już nie pelni tej funkcji (mandat wygasl wraz z rezygnacja).
2. Nie można ocenic jego pracy, bo faktu odwolania nie będzie.
3. Nie można podjac innej uchwaly o negatywnej ocenie jego pracy, bo do tego
Zjazd nie był zwolywany.

Myle się, czy tez rezygnacja z mandatu w okresie przedzjadowym jest
doskonala forma ucieczki przed negatywna ocena i zachowanym czystym kontem?

Tomek