[Czuwaj] Czy to ptak? Czy to samolot? Nie! To PORADNIK!

Aleksander Senk senk w post.pl
Nie, 12 Lut 2006, 00:37:12 CET

Hej!

Ania przyslala mi poradnik, a pod warunkiem, ze zamieszcze ponizszy
komentarz...

"ciągle mamy wątpliwości. Co chwilę inne:)

Myślę, że można go gdzieś podwiesić, byleby tylko ludzie pobierający ten
materiał wiedzieli, ze to wersja robocza, do strzelania"

...pozwolila na jego upublicznianie.

Zawiesilem go zatem pod adresem http://208wdhiz.home.pl/poradnik

Przyznam, ze jeszcze nie czytalem i jestem go bardzo ciekaw! :)

pozdrawaiam
olek

ps. A moze znajdzie sie miejsce na jakichs bardziej oficjalnych stronach
  na probna wersje takiego poradnika? Prasa zawyje z radosci, jakby sie
okazalo, ze juz jest on gotowy...
Ale czemu to nie o nim wspomniano, gdy dziennikarz zadzwonil? Czemu nie
o nim mowiono? Ile lepiej by to wygladalo, gdyby pojawily sie
informacje, ze jest praca nad polskim podrecznikiem, zamiast mowic o
tlumaczonym poradniku angielskim?