[Czuwaj] Po korekcie pkt. 17 ordynacji

marcin wojtczak majcin w autograf.pl
Nie, 12 Lut 2006, 09:36:12 CET

czesiek w harcerstwo.net napisał(a):
> 17. Informacje o terminie zjazdu, listę jego uczestników posiadających
>  czynne prawo wyborcze wraz z pełnioną funkcją,
>  a w wypadku zjazdu nadzwyczajnego także o celu jego zwołania,
>  ogłasza się w rozkazie komendanta hufca i wywiesza w lokalu komendy hufca
>  oraz umieszcza na stronie internetowej chorągwi,
>  nie później niż na 28 dni przed terminem zjazdu.
>  Informacje muszą być równocześnie przekazane do właściwej komendy chorągwi.
> (...................)
> Naszła mnie pewna wątpliwość.

ciekawe
właśnie sprawdziłem stronę chorągwi łódzkiej, najświeższe informacje z
końca zeszłego roku, większość odnośników nie działa, informacji i
zjazdach hufców nie ma żadnych.
mój hufiec ma zjazd 23 lutego, termin umieszczenia na stronie upłynął 26
stycznia.

Czy w związku z powyższym zjazd będzie ważny?

dodam jeszcze, że do dzisiaj nie otrzymałem żadnych materiałów opisanych
w punkcie 17 ordynacji wyborczej, ani oficjalnego zaproszenia (termin
znam z informacji na stronie internetowej hufca, na której zresztą tez
nie ma ani rozkazu ani listy delegatów),
podobno zostały wysłane w piątek pocztą.
I tu mam pytanie, czy jeżeli określony jest termin zawiadomienia na 14
dni przed zjazdem, to w tym terminie informacja musi dotrzeć do
delegatów, czy wystarczy owego 14 dnia wrzucić listy do skrzynki pocztowej?

Marcin Wojtczak