[Czuwaj] skandal w TVP?

phm. Jossarian jossarian w harcerstwo.net
Pon, 13 Lut 2006, 16:23:46 CET

> Dziś około godziny 13:40 na TVP2 w serialu
> "Codzienna 2 m. 3 (4)" podano reklamę portalu
> pornograficznego www.malwina.duze.melony.pl .
Ale z tego co się orientuję (bo nie obglądam), to nie jest serial dla
dzieci, tylko głupiutki serial komediowy. Co oczywiście nie tłumaczy jakiś
kryptoreklam (nie wyobrażam sobie, żeby mogła to byc prawdziwa reklama).

> BTW - Zubeczku - kogo należałoby teraz kopnąć w TVP i jak nagłośnić
> sprawę? IMHO i TVP i Polsat i TVN od pewnego czasu arogancko lekceważą
> problem treści jakie serwowane są dzieciom w porze, gdy (najczęsciej)
> oglądają one telewizję ;(
Mam nadzieję, że prawdziwym kopnięciem zajmie się Krajowa Rada Radia i
Telewizora, bo wiem, że już się tym zajmuje i wiem, że ma prawo kopnąć i do
kopnięcia właściwe instrumenta. A i chęć z pewnością się znajdzie.

Zubek