[Czuwaj] skandal w TVP?

Radek Paszkowski radekpa3 w wp.pl
Pon, 13 Lut 2006, 16:45:49 CET

phm. Jossarian napisał(a):

> Ale z tego co się orientuję (bo nie obglądam), to nie jest serial dla
> dzieci, tylko głupiutki serial komediowy. Co oczywiście nie tłumaczy jakiś
> kryptoreklam (nie wyobrażam sobie, żeby mogła to byc prawdziwa reklama).

Może i głupiutki serial. Podałem cytat za człowiekiem, któremu raczej
mogę ufać jeśli chodzi o kaliber sprawy.

Natomiast wczoraj (niedziela) widziałem na Polsacie kawałek programu
anonsowanego jako "film familijny", w którym jakieś dziewczę kole 19 l.
dywagowało czy jest dziwką, jeśli korzysta z sytuacji by się z każdym
przespać. Zaraz po tym były jakieś soft sceny łóżkowe.
Może się nie znam, ale jakoś mi ulżyło, że moja 10-letnia córa tym razem
nie oglądała "filmu familijnego" :<< :/

> Mam nadzieję, że prawdziwym kopnięciem zajmie się Krajowa Rada Radia i
> Telewizora, bo wiem, że już się tym zajmuje i wiem, że ma prawo kopnąć i do
> kopnięcia właściwe instrumenta. A i chęć z pewnością się znajdzie.

Oby szybko :) Oczywiście nie chodzi mi o żadną wojnę. Tylko ktoś do do
diabła powinien zacząć zwracać uwagę na patologie w naszej ulubionej
Najjaśniejszej. I na ulicy i w telewizji. Czy mamy tylko zwracać uwagę
na chamskie zachowanie smarkaterii w autobusach (o tym jeśli dobrze
pamiętam była kiedyś zażarta dyskusja na liście) czy występować pro lub
anty jakiejś partii politycznej (to też budziło dyskusje)?

IMHO Politycy tematu nie zechcą ruszyć, w obawie przed cichą zemstą
mediów (jeśli w ogóle jest to dla nich problem), więc jeśli nie my to kto??

Radek

--
Czlowiek nie po to zostal stworzony, by pracowac,