[Czuwaj] po Konwencie

Seascout seascout w go2.pl
Śro, 15 Lut 2006, 01:02:27 CET

Sławek napisał:

::
::Zgodnie z sugestią Druha Wiceprzewodniczącego Rafała na Konwencie RN
ukazał się
::dziś na stronie ZHP tekst w gorącym ostatnio temacie. Czy jest on
satysfakcjonujący
::dla dyskutantów?
::Ja myślę, że jest nieźle.
::SW

O co innego prosiłem Sławku. Prosiłem o wyjaśnienie instruktorom ZHP o co
chodzi z proponowanym zakazem dotykania harcerzy i zakazem organizacji gier
kontaktowych. Druhna Teresa bardzo ładnie i klarownie  nam wszystko na
konwencie wyjaśniła, wydaje mi się, że na podobne wyjaśnienie oczekuje grono
instruktorskie, ale może się mylę.

Byłem na Zimowej Wędrowniczej Watrze. Impreza super - napiszę o niej innym
razem. Ale komentarze do informacji na www.onet.pl były przynajmniej miłe.
Kpiono z GK albo denerwowano się. (bo nie możemy sobie puścić iskierki, bo
to bzdura, bo ktoś siedzi w gabinecie i dawno chyba żywego harcerza nie
widział skoro wymyśla takie rzeczy itp.) Najbardziej chyba było brak ludziom
przekazu do wewnątrz organizacji, tłumaczącego, że nie będzie żadnego
zakazu, tłumaczącego co się stało i dlaczego te słowa pojawiły się na
stronie Onetu.

Więc nie do końca Sławku jestem usatysfakcjonowany : (

Seascout

PS. A to co zostało opublikowane wymaga chyba osobnego komentarza. Napisałem
już w tej sprawie do Zubka.
Seascout