[Czuwaj] po Konwencie

TOGRO.pl togro w togro.pl
Śro, 15 Lut 2006, 10:42:12 CET

"5. Dla osób wykorzystujących seksualnie młodzież w Związku Harcerstwa
Polskiego nie ma miejsca i każda taka osoba, a także każda, której metody
wychowawcze nie są przez ZHP akceptowane,
jest z organizacji usuwana i nie ma do niej powrotu. "

Podoba mi się stwierdzenie, ze pedofile w ZHP to margines i będziemy z nimi
bezwzglednie walczyc. Mam tylko nadzieje, ze tak będzie naprawde. Ze nie
będzie prania brudow po cichu. "Wycofaj się to zapomnimy o sprawie."
Nadal jestem BARDZO ciekaw jakichkolwiek instrukcji postepowania z dziecmi i
mlodzieza.
Jestem zadania, ze powinny powstac co najwyzej ZALECENIA, a nie INSTRUKCJA
czy REGULAMIN, które nie będą przestrzegane, o czym na tej liscie była już
mowa wielokrotnie. Ten material powinien być pomoca dla instruktorow i
funkcyjnych, a nie batem.
INSTRUKCJA powinna powstac na temat: Jak postepowac, kiedy mamy podejrzenie,
ze ktos jest pedofilem, albo ma inne zboczenie i może być niebezpieczny dla
dzieci i wizerunku zwiazku.

Pozdrawiam
Tomasz Grodzki
togro w togro.pl