[Czuwaj] po Konwencie

Śro, 15 Lut 2006, 13:43:34 CET

----- Original Message -----
From: "TOGRO.pl" <togro w togro.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, 15 February 2006 12:16
Subject: RE: [Czuwaj] po Konwencie

I naprawde myslisz, ze instrukcja jest w stanie to uregulowac. Sa pewne
normy obyczajowe i sady powinny decyzdowac, czy te normy zostaly zlamane.
Jeśli 30 instruktor pojal za zone 13 letnia instruktorke, to maja na obozie
spac w osobnych namiotach?

===

To należy wsadzić go do pier...

Kwestia "par" - na moje osobno, i bez bzykania się (dzieciaki i tak wszystko
wyniuchają). Małżeństwa - można razem, ale również ze świadomością, ze
ściany namiotu dźwiękoszczelne nie są.

DJD