[Czuwaj] po Konwencie

druzynowy w czarna13.pl druzynowy w czarna13.pl
Śro, 15 Lut 2006, 14:48:48 CET

-----Original Message-----
From: Aleksander Senk
Sent: Wednesday, February 15, 2006 2:03 PM

Mysle, jestesmy w momencie, w ktorym - moze po raz ostatni? - jestesmy w
stanie uswiadomic calemu ZHP, ze bez zrobienia porzadku w sferze
wartosci, bez pozbycia sie postawy nieoceniania pod katem etycznym (mam
na mysli etykę, ktora tworzy PH, a ktora zakorzeniona jest w
chrzescijanskim, albo wrecz jeszcze arystotelesowskim patrzeniu na
powinnosci ludzkie) nie damy sobie rady z prawdziwa reformą tej organizacji.
Ja wiem, że to pachnie troche pomyslami PiS. (a jezeli nie pomyslami, to
przynajmniej sposobem myslenia).

===
Coz... Masz racje, tylko obawiam się, ze takie określenie się organizacji
jest nierealne na te chwile, czy wrecz niepożądane. Mogło by się bowiem
okazać, że dla niektórych instruktorów nie ma w organizacji miejsca.
Do czego mielibyśmy się odnieść przy owym samookreślaniu? Do PH w obecnym
brzmieniu? Do "tradycji" :)? Do myśli "postępowo-pluralistycznej" (i wtedy
zmienić PH)?

Pozdrawiam,
Maciek