[Czuwaj] po Konwencie

Aleksander Senk senk w post.pl
Śro, 15 Lut 2006, 16:34:14 CET

Michał Górecki napisał(a):

> Widzę jak już pisałem wyrok w Pcimiu Dolnym zaiweszający instruktora bo
> spał w namiocie ze swoją dziewczyną (oboje po 25 lat), wydany przez
> lokalny krąg seniorów skupiony w sądzie harcerskim (bo innych hm nie
> było) i widzę brak reakcji ba seks 30 latka z 15 letnią harcerką (bo to
> już legalne, to co)

A Pcim Dolny ma swoj SH?
G00rek :)

Ile hufcow ma swoje sady?
Poza tym - takimi rzeczami moga sie zajmowac np. sady chorągwiane. A
moze NSH? Istnieje cos takiego jak procedura odwolawcza.
A o tym, zeby dobra praktyke w naszej organizacji okreslaly precedensy,
pisalem juz tydzien temu.

pozdrawiam
olek

ps: