[Czuwaj] po Konwencie

TOGRO.pl togro w togro.pl
Śro, 15 Lut 2006, 22:19:28 CET

I wlasnie o tym pisalem. Brakuje mi zasad postepowania w sytuacji, gdy
wiemy, ze cos "brzydko pachnie". Jeśli wszedzie tam, gdzie pojawia się
instruktor X dzieje się cos dziwnego, to trzeba sprawie się przyjrzec
dokladnie. Ale o tym wiedza przelozeni, którym często nie zalezy na tym aby
sprawe naglasniac. Lepiej usunac go z mojego podworka- niech idzie gdzies
indziej, to już nie będzie mój problem.
Podoba mi się pomysl z baza instruktorow, ale to już problemy ochrony danych
osobowych i uznawania czyjejs winy przed wyrokiem sadu.

Tomek