[Czuwaj] po Konwencie

hm. Rafal M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Czw, 16 Lut 2006, 08:16:01 CET

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <g00rek w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, February 15, 2006 2:48 PM
Subject: Re: [Czuwaj] po Konwencie

> Goorek!
> Nie są nam potrzebne ŻADNE dokumenty, aby uznać, że naganne jest w
> harcerstwie coś, co w społeczeństwie jest uznawane za naganne, bądź jest
> wręcz przestępstwem. I chodzi tu o pedofilię, molestowanie seksualne i
> generalnie wszystko, co podlega pod "inną czynność seksualną".
> Zamiast instrukcji potrzebne nam są:
> 1) wyczulenie, wrażliwość na te problemy,
> 2) chęć reagowania na patologie i konsekwencja w działaniu,
> a nade wszystko zdrowy rozsądek!
>
> *********

> [...]
Witam po kilku dniach przerwy i przemknieciu przes stos emaili. Olaboga! ;)
Do niektorych emaili nie ma sensu sie odnosic, bo czesc moich mysli pojawila
sie juz i nie ma sensu sie powtarzac. Ad rem :)

G00, sa przeciez procedury odwolawcze i od decyzji Sadu Hufca w Pcimiu
mozesz sie odwolac do Sadu Harcerskiego Choragwi Krakowskiej ;)))

Precedensow wyrokow sie nie uniknie, ale najwazniejsze aby byly procedury
odwolawcze :)

Pozdrawiam! :)
Viking-Szczecin