[Czuwaj] po Konwencie

Sob, 18 Lut 2006, 12:03:10 CET

----- Original Message -----
From: <druzynowy w czarna13.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, 16 February 2006 22:47
Subject: RE: [Czuwaj] po Konwencie

-----Original Message-----
From: Michał Górecki
Sent: Thursday, February 16, 2006 8:05 PM

Dominik. Nie tragizuj. Ja jeszcze nie widziałem żeby się kogokolwiek
ZMUSZAŁO do "chusteczki" i powiem ci też, że poza pojedynczymi
przypadkami nie spotkałem się z ludźmi, którzy nie chcą się w to bawić.

===
Maciek:

A ja się spotkałem ;)
Spotkałem się tez z sytuacja, kiedy harcerki 12-14 letnie odmówiły, podczas
"biegu" na jednym z obozow, udzialu w zabawie "walka w kiślu", polegającej
na zapasach w baseniku wypelnionym kislem... I zostaly za to objechane przez
instruktora...

===

DJD:

Hm... Czy organizator tegoz biegu jest normalny?? I czy on i "objeżdżający"
pseudo-instruktor mają jeszcze kontakt z młodzieżą w ZHP?

Dominik Jan Domin