[Czuwaj] Harcerki walczace w kisielu

Rafal Bednarczyk amfarm w aster.pl
Sob, 18 Lut 2006, 21:27:52 CET

Witam wszystkich,

Maciek Syska byl uprzejmy napisac:

> Spotkałem się tez z sytuacja, kiedy harcerki 12-14 letnie
> odmówiły, podczas "biegu" na jednym z obozow, udzialu w
> zabawie "walka w kiślu", polegającej na zapasach w baseniku
> wypelnionym kislem... I zostaly za to objechane przez instruktora...
> Hmm...
> Gdzie jest granica?
a to ja Ciebie bardzo prosze jako czlonek Komisji Rewizyjnej
Choragwi Stolecznej o podanie:
- organizatora zgrupowania gdzie byl ten bieg
- organizatora owego biegu
- tzw. "instruktora" ktory objechal te harcerki

Przejrzymy program tego obozu i zapytamy o tresci realizowane
przez forme i program tego "biegu"...
A potem byc moze wystapimy do prokuratury.
Przykladowo.

pozdrawiam
R. Bednarczyk
hm Rafal Bednarczyk