[Czuwaj] Re: po Konwencie

Sob, 18 Lut 2006, 12:15:34 CET

----- Original Message -----
From: "Janusz Sikorski" <jsikorski w wp.pl>
To: <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, 17 February 2006 07:41
Subject: [Czuwaj] Re: po Konwencie

> Taaa....
>
> Nie byli wszyscy razem pod prysznicem tylko sam na sam, NAGO w KABINIE
> 80x80 cm.
> I dla chłopców wcale to zabawne nie było :/
> Już samo ZMUSZANIE do OBNAŻANIA SIĘ w obecności instruktora, moim zdaniem,
> WYSTARCZY
> aby uznać to za przestępstwo, a co dopiero TAKA wspólna kąpiel.

Widzisz, nie rozumiem, jak sam na sam w kabinie 80 x 80 MOZNA TEGO NIE UZNAC
ZA PEDOFILIĘ. Od decyzji prokuratury trzeba było sie odwołać. To jest
zboczenie i myslałem, ze do tego nie trzeba komentarza.

moim zdaniem również samo zmuszanie do obnażania się juz podpada pod art
200, a taka kapiel - to dla mnie powód do wezania policji, natychmiastowego
zawieszenia człowieka w uprawnieniach i skierowanie sprawy do sądu
harcerskiego, z wnioskiem o wykluczenie z organizacji.

Myslałem, ze tego nie trzeba wyjaśniać.

Natomiast mówię, że odróniam rozne rzeczy, podobnie wyglądające - ale tylko
podobnie.

Dominik Jan Domin