[Czuwaj] po Konwencie

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Pią, 17 Lut 2006, 15:33:21 CET

> O czym my dyskutujemy? Czy ktos kto uwaza, ze można jakos uzasadnic
> kapiel
> doroslej osoby z 10-latkiem nie bedacym jego WLASNYM dzieckiem NAGO w
> kabinie prysznicowej?
> Czy jest ktos, kto nie uzna tego za zboczenie?

> Tomek

A po co uzasadniać ?
W tym konkretnym przypadku prokurator umorzył śledztwo powołując się na
jakieś orzeczenie Sądu Najwyższego że wspólna kąpiel nie jest inną
czynnością seksualną. Nawet tego nie mogę zaskarżyć :/ Inną sprawą jest to
że zrobił tak na skutek świetnej opinii wystawionej przez Komendantkę
hufca (bo to taki wzorowy drużynowy i namiestnik który ma kursy porobione
i skąd wezmę kogoś na jego miejsce i rodzice petycje za nim piszą...)
Normalnie Mrożek by w szok wpadł.
I właśnie w tym rzecz że w związku z NIEDZIAŁANIEM służb państwowych
musimy takie rzeczy załatwiać szybko, sprawnie i z jak najmniejszymi
kosztami ponoszynymi przez dzieci (bo jak zwykle One płacą najwięcej).
Więc potrzebujemy systemu reagowania... Potrzebujemy fachowców... Mi
osobiści bardzo brakowało Psychologa z którym mógłbym konsultować swoje
posunięcia. Musiałem kożystać z "prywatnych" kontaktów... Mało tego jak
już załatwia się sprawę pedofila pozostaje pytanie co dalej ? kto ma
wyprowadzić dzieci z traumy ? Dlaczego nie mamy Psychologów którzy to mogą
zrobić ? I nie ma co liczyć na pomoc służb państwowych niestety... Pani
dyrektor z Miejskiej Przychodni Psychologiczno-coś tam ( ma u siebie ponad
30 psychologów) stwierdziła : Molestowanie ??? o nie za to się nie
bierzemy... więc znajduję Dzięki Fundacji psychologów  wolontariuszy ale w
innym mieście  i trza choć za przejazdy zapłacić... I pytanie dlaczego ja
muszę to robić ? Dzieci zostały skrzywdzone przez instruktora ZHP ?? Ja
jestem tylko drużynowym...
Z tego i wielu innych powodów uważam że pomysł osoby zaufanej jest dobry.
Uważam że każda Chorągiew powinna mieć nawiązaną współpracę ze
specjalistami którzy pomogą dzieciom skrzywdzonym przez ZHP. A jeśli
trzeba zapłacić... cóż ODPOWIEDZIALNOŚĆ ORGANIZACJI  stanowi również o jej
jakości.

Janusz Sikorski