[Czuwaj] po Konwencie

Sob, 18 Lut 2006, 12:22:30 CET

----- Original Message -----
From: "Janusz Sikorski" <jsikorski w wp.pl>
To: <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, 17 February 2006 15:33
Subject: Re: [Czuwaj] po Konwencie

> A po co uzasadniać ?
> W tym konkretnym przypadku prokurator umorzył śledztwo powołując się na
> jakieś orzeczenie Sądu Najwyższego że wspólna kąpiel nie jest inną
> czynnością seksualną. Nawet tego nie mogę zaskarżyć :/

Czemu nie mozesz zaskarzyć?? Decyzja prokuratora jest zaskrażalna. Sprawdź
orzeczenie SN, czy mówi o sytuacji PRZYMUSZENIA dziecka do tej KĄPIELI i w
tak małej kabinie.

Bo jak rozumiem, orzeczenie SN mówi o sytuacji podanej przeze mnie - wszyscy
ida razem np. na basenie. Ale nie znam tego orzeczenia. Możesz podrzucić
jego treść, numer??

>Inną sprawą jest to  że zrobił tak na skutek świetnej opinii wystawionej
>przez Komendantkę  hufca (bo to taki wzorowy drużynowy i namiestnik który
>ma kursy porobione  i skąd wezmę kogoś na jego miejsce i rodzice petycje za
>nim piszą...)  Normalnie Mrożek by w szok wpadł.

A sąd harcerski co na to?? Powiem brzydko, pieprzyć komendantkę, pisac do
SH - na instruktora i na komendantkę za ukrywanie przypadków swiadczących o
pedofilii.

A jeśli SH nie zadziała - to niestety, dzialaniem dla dobra ZHP (choć na
szkode kilku głupich nosicieli sznurów) jest zainteresowanie sprawą prasy.
Oni zlapią za d.. i komendantkę, i sąd harcerski, i prokuratora.

> Z tego i wielu innych powodów uważam że pomysł osoby zaufanej jest dobry.
> Uważam że każda Chorągiew powinna mieć nawiązaną współpracę ze
> specjalistami którzy pomogą dzieciom skrzywdzonym przez ZHP. A jeśli
> trzeba zapłacić... cóż ODPOWIEDZIALNOŚĆ ORGANIZACJI  stanowi również o jej
> jakości.

Nie "również". Odpowiedzialnośc to jeden z głównych mierników cechy
"jakość".

Dominik Jan Domin

PS. Prosze, podrzuć ten tekst orzeczenia SN, albo przynajmniej numer.