RE: [Czuwaj] W ramach przerwy... PROGRAM komputerowy do obsługi księgowej obozu

TOGRO.pl togro w togro.pl
Sob, 18 Lut 2006, 21:47:40 CET

My uzywamy programu autorstwa Mirka Grodzkiego. Proponuje się z nim
skontaktowac na priv: michalin w michalin.pl

Pozdrawiam
Tomasz Grodzki
togro w togro.pl
ZOBACZ WIĘCEJ: