[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 16, Numer 65

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Nie, 19 Lut 2006, 13:33:39 CET

> Widzisz, nie rozumiem, jak sam na sam w kabinie 80 x 80 MOZNA TEGO NIE
> UZNAC
> ZA PEDOFILIĘ. Od decyzji prokuratury trzeba było sie odwołać. To jest
> zboczenie i myslałem, ze do tego nie trzeba komentarza.

Ja też nie rozumiem ale cóż..... pomogła "siła wyższa" niestety :/.
Nie mogę się odwołać od decyzji prokuratora bo.... takie prawo nie
przysługuje zawiadamiającemu

> Bo jak rozumiem, orzeczenie SN mówi o sytuacji podanej przeze mnie -
> wszyscy
> ida razem np. na basenie. Ale nie znam tego orzeczenia. Możesz podrzucić
> jego treść, numer??

Tak przypuszczam, tyle że Pan prokurator nic nie musi... nie musi mi
pokazać orzeczenia , nie musi mi podać jego numeru itd...
Postawa prokuratora tylko potwierdza moje przypuszczenia żę działa w tym
wypadku jakaś "siła wyższa"
na szczęście szef prokuratury rejonowej który tym kręcił stracił pracę 2
tyg. temu :) więc teraz marudzę prokuratorowi
o tzw. wystąpienie do KCh gdyż ono będzie najlepszym dowodem do
postępowania przed SH.

> A sąd harcerski co na to?? Powiem brzydko, pieprzyć komendantkę, pisac do
> SH - na instruktora i na komendantkę za ukrywanie przypadków
> swiadczących o
> pedofilii.

Niestety w takim przypadku kolejność jest następująca... pierwsze policja
i prokuratura (przestępstwo ścigane z urzędu)
a dopiero dalej SH. Z tego co się dowiedziałem SH i tak zawiesi sprawę do
czasu zakończenia postępowania państwowego.

> A jeśli SH nie zadziała - to niestety, dzialaniem dla dobra ZHP (choć na
> szkode kilku głupich nosicieli sznurów) jest zainteresowanie sprawą
> prasy.
> Oni zlapią za d.. i komendantkę, i sąd harcerski, i prokuratora.

Cóż... myślę że powoli zbliżam się do finału sprawy...tyle że:
dlaczego trwa to rok ?
chłopcy już nie są harcerzami (czemu trudno się dziwić)
nie zostały podjęte żadne działania osłonowe w celu zabezpieczenia dzieci.
takie i inne pytania rodzą się wciąż.....
Jeszcze raz powtarzam zdanie:
Potrzebujemy w ZHP systemu szybkiego reagowania na tego i podobnego typu
sytuacje kryzysowe.

Pozdrawiam
Janusz Sikorski