[Czuwaj] Harcerki walczace w kisielu

Marcin Skocz hrskocz w harcerstwo.net
Nie, 19 Lut 2006, 22:34:59 CET

>Ale zmuszanie do wykonania takiej czynności już jest
>przestępstwem. A jeśli
>zmusza się nieletniego to pewnie dobry paragraf się na to
>znajdzie...

Drodzy Druhowie, paragraf można zapewne na wszystko znaleźć, pytanie tylko
czy to aby naprawdę jest dobre?
Na pewno walka w kisielu nie była bystrym pomysłem organizatora biegu, ale
skąd od razu podejrzenie o pedofilię? Z tym podejrzeniem należy ostrożnie,
bo jest wyjątkowo samoprzylepne...
Z mojego punktu widzenie sprawa wygląda na taką z gatunku "myśleliśmy że to
będzie fajna zabawa..." I nawet jeśli jest to głupie i warte być może
napiętnowania, to zaiste dziwne, że Druhowie tak od razu o pedofili..

pozdrawiam
Marcin Skocz